مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-13فرهنگي

انتشار «صورت فلکی گمشده» برای نوجوانان


رمان نوجوان «صورت فلکی گمشده» نوشته سمیه سیدیان منتشر شد.

- رمان نوجوان صورت فلکی گمشده نوشته سمیه سیدیان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رمان نوجوان در 170 صفحه با قیمت 45 هزار تومان توسط نشر موج راهی بازار کتاب شده است.

سیدیان در این رمان به دختری با نام تیارا پرداخته که با توهم هایی روبه رو می شود و در کابوس هایش صدای جیغ دخترانی را می شنود که در شعله های آتش گیر افتاده اند.

این نویسنده درباره داستان کتاب جدید خود گفت: تیارا بعد از چند جلسه هیپنوتیزم و شنیدن حرف های پدر و مادرش متوجه می شود که فرزند واقعی آن ها نیست و پدرش طی یک طرح باستان شناسی در خرم آبادِ لرستان تیارا را در یکی از برج های فلک الافلاک پیدا کرده است.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان افزود: پشت افسانه قلعه فلک الافلاک که به سپهر سپهران معروف است، افسانه ای خطرناک و ترسناک پنهان شده است؛ افسانه ای که در آسمان نهم میان هورمزد و زُروان خدای نور و تاریکی اتفاق افتاده و صورت های فلکی هم درگیر این مبارزه شده اند.

سیدیان کتاب های تصویری چون دندانی که لق نمی شد از نشر دندانه، قالی شویی در رود تشنه برگزیده جشنواره آب کاشان، جشن تولدی برای گاو از مجموعه کتاب های شادونه ترجمه در نشر هیرمند، رمان نوجوان الهه ی خاموش معبد از نشر علمی فرهنگی و افسانه جزیره کبودان از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «صورت فلکی گمشده» برای نوجوانان

انتشار «صورت فلکی گمشده» برای نوجوانان