مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-13پزشكي

شرکت های اینترنتی دفاتر گردشگری را به نابودی کشانده اند


رییس هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی استان کرمانشاه گفت: فعالیت شرکت های اینترنتی دفاتر گردشگری را به سمت نابودی برده است.

- "شرکت های اینترنتی" دفاتر گردشگری را به نابودی کشانده اند ایسنا/کرمانشاه رییس هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی استان کرمانشاه گفت: فعالیت شرکت های اینترنتی دفاتر گردشگری را به سمت نابودی برده است.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود 85 دفتر گردشگری در استان، اظهار کرد: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و گردشگری به رکود رفته، بیش از نیمی از این دفاتر تعطیل شده اند.

وی تصریح کرد: برخی دفاتر که بیش از یک ربع قرن سابقه فعالیت داشته اند و از قدیمی ترین دفاتر گردشگری کرمانشاه هستند، اکنون تعطیل شده اند.

رییس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه چنین شرایطی بر دفاتر گردشگری کرمانشاه حاکم شده، از سوی دیگر می بینیم اداره کل میراث فرهنگی استان برای فعالیت دفاتر جدید مجوز صادر می کند.

وی تاکید کرد: اخیرا میراث فرهنگی استان برای تاسیس شش دفتر گردشگری جدید در استان مجوز صادر کرده، درحالیکه این مسئولین می دانند نه تنها گردشگری کرمانشاه بلکه گردشگری ایران و جهان هم به دلیل شیوع کرونا در رکود به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های اینترنتی دفاتر گردشگری را به نابودی کشانده اند

شرکت های اینترنتی دفاتر گردشگری را به نابودی کشانده اند