مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-13ورزشي

فوتبال هسته ای مایک پنس در شورش کنگره در معرض خطر بود


تصاویر منتشر شده جدید از دوربین های مداربسته مربوط به یورش ششم ژانویه به کنگره نشان می دهند که شورشی ها تنها 30 متر از مایک پنس وقتی که داشت فرار می کرد، - "فوتبال هسته ای" مایک پنس در شورش کنگره در معرض خطر بود تصاویر منتشر شده جدید از دوربین های مداربسته مربوط به یورش ششم ژانویه به کنگره نشان می دهند که شورشی ها تنها 30 متر از مایک پنس وقتی که داشت فرار می کرد، فاصله داشتند اما نکته حائز اهمیت که حتی بازرسان مجلس نمایندگان هم آن را فراموش کردند این است که یکی از افسران نیروی هوایی "فوتبال هسته ای" یا همان کیف بزرگ سیاه رنگ را که حاوی کدهای پرتاب اتمی است، در دست داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، این کدها در کیف مذکور که معاون رییس جمهوری آمریکا حمل می کند تا زمانیکه شخص رییس جمهوری نمرده یا فاقد صلاحیت نشده، فعال نمی شود.

اما مساله مهم همچنان در یورش به کنگره در ششم ژانویه این است که ممکن بود این کیف حاوی کدهای اتمی به دست افراد شورشی بیفتد.

تام کولینا، مدیر سیاست گذاری در گروه حمایتی خلع سلاح موسوم به صندوق Ploughshares گفته است: اگر هم شورشی ها کیف فوتبال اتمی پنس را به دست می آوردند، نمی توانستند دستور پرتاب بدهند اما شاید مردم از آن مطلع می شدند و همین مساله می توانست باعث ناآرامی و وحشت عمومی شود و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال هسته ای مایک پنس در شورش کنگره در معرض خطر بود

فوتبال هسته ای مایک پنس در شورش کنگره در معرض خطر بود