مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-13اقتصادي

نگاهش به آسمان است و اراده اش در زمین/بانوی خیّری که خانه می سازد


جاوید عباسیتازه پروژه خانه محروم روستای قلعه سر را به اتمام رسانده بود و بدهی باقیمانده از این پروژه و طلبکارانی که گاه و بیگاه تماس می گرفتند آزارش می داد اما نمی توانست چشم از  نگاه های منتظر برای ساخت خانه محروم جدید در روستای کوات بکشد.

انرژی مثبتی که از ساخت خانه محروم در شهر ساری برای خانواده سه کودک معلول اهل اروت چهاردانگه دریافت کرده بود کمک کارش شده بود  و هر وقت با تماس های مکرر طلبکاران مواجه می شد، دفتر خاطرات زمان تحویل کلید خانه محروم کودکان اروت را مرور می کرد و شادی که در نگاه این کودکان موج می زد از جلوی چشمش رژه می رفت.

براساس برنامه ریزی های که در مجتمع خیریه اهل بیت چهاردانگه ترسیم کرده بود قرار نبود اصلا به عنوان خیر مسکن ساز ورود پیدا کند، هدف گذاری کرده بود که از ظرفیت افراد توانمند اهل چهاردانگه برای کمک به خانواده ها کم برخودار در تامین حداقل های زندگی استفاده کند اما حجم محرومیت ها و مشکلاتی که وجود داشت سرنوشت دیگری برایش رقم زد و ناخواسته در لیست خیران مسکن ساز منطقه چهاردانگه قرار گرفته است.

در حال حاضر ساخت خانه محروم هم به کارنامه کارهای خیرخواهانه اش اضافه شد، با پروژه ساخت منزل مسکونی برای سه معلول اروت به عنوان خیر مسکن ساز اعتماد مردم چهاردانگه و خیران را جلب  کرده به وقت ساخت منزل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهش به آسمان است و اراده اش در زمین/بانوی خیّری که خانه می سازد

نگاهش به آسمان است و اراده اش در زمین/بانوی خیّری که خانه می سازد