مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-13سياسي

جبراییلی: جریانی به دنبال تحریف جوان حزب الهی است


کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه علاج مشکلات کشور تشکیل دولت جوان حزب الهی است، اظهار داشت: برخی افراد که کت جوان حزب الهی به آنها نمی چسبد موضوع را به چالش کشیده اند و جریان تحریف نیز در این زمینه اقدام به تحریف کرده است.

- شب گذشته در مراسم گفتمان سازی گام دوم انقلاب با بیان اینکه علاج مشکلات کشور تشکیل دولت جوان حزب الهی است، اظهار داشت: برخی افراد که کت جوان حزب الهی به آنها نمی چسبد موضوع را به چالش کشیده اند و جریان تحریف نیز در این زمینه اقدام به تحریف کرده است.

رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دستاوردهای این انقلاب حاصل تلاش های دولت های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و منکر آنها نیستیم، افزود: تفکر حاکم بر دولت تفکر مناسبی نیست و همین موضوع باعث می شود تا به نتیجه مطلوب نرسیم.

این کارشناس مسائل اقتصاد سیاسی با بیان اینکه گام دوم انقلاب فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است ادامه داد: جوانان ما در هر عرصه ای که وارد شده اند خوش درخشیده اند و نیازمند انسجام جوانان در ساختار دولت هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی در هر زمینه راهکاری را برای حل مسائل کشور دارند، گفت: برای اینکه از این راهکارها استفاده شود و از ایده های جوانان به جبراییلی تاکید کرد: جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبراییلی: جریانی به دنبال تحریف جوان حزب الهی است

جبراییلی: جریانی به دنبال تحریف جوان حزب الهی است