مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-13ورزشي

سپاهان نمی خواهد بازنده باشد/ حواشی استقلال تمام شدنی نیست


هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار تیم های سپاهان و استقلال همیشه از لحاظ فنی تماشایی بوده است، گفت: سپاهان به دنبال صدرنشینی است و نمی خواهد مقابل استقلال بازنده باشد.

- رسول غنی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: آبی پوشان در حال حاضر صدرنشین لیگ هستند و رفته رفته نسبت به ابتدای فصل، بازی های قابل قبول تری از خود به نمایش می گذارند البته تا رسیدن به قهرمانی، راه سختی دارند اما اگر این روند را ادامه دهند، به طور حتم می توانند نتایج بهتری هم کسب کنند.

وی با انتقاد از اتفاقات ریز و درشتی که برای این تیم به وجود می آید، گفت: متأسفانه حاشیه های استقلال تمام شدنی نیست، هر روز یک مسئله باعث می شود که این تیم وارد یک بحران شود.

استقلال چه ببرد، چه ببازد و چه مساوی کند، مرتب از سوی برخی ها مورد انتقاد قرار می گیرد و این موضوع باعث خواهد شد تمرکز کادر فنی به سمت مسائل حاشیه ای کشیده شود.

غنی زاده تأکید کرد: به اعتقاد من، مشکلات استقلال و حواشی که برای این تیم به وجود می آید، فنی نیست و برخی ها به دنبال این هستند که اجازه ندهند این تیم حالا که مسیر خوبی را در پیش گرفته و صدرنشین لیگ شده، به راهش ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان نمی خواهد بازنده باشد/ حواشی استقلال تمام شدنی نیست

سپاهان نمی خواهد بازنده باشد/ حواشی استقلال تمام شدنی نیست