مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-12سياسي

نمایش ظرفیت های هورامان و شهر خلاق موسیقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نمایش ظرفیت های هورامان، سنندج شهر جهانی خلاق موسیقی و معرفی صنایع دستی بی بدیل استان است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نمایش ظرفیت های هورامان، سنندج شهر جهانی خلاق موسیقی و معرفی صنایع دستی بی بدیل استان است.

یعقوب گویلیان در دیدار با نایب رییس شورای شهرسنندج، معاون فرهنگی شهرداری، معاونین صنایع دستی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و کارشناسان و بخش خصوصی، ضمن اشاره به در پیش بودن چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران ظرفیتی بسیار ارزشمند و گران بها است و باید از این پتانسیل مهم در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیت های گردشگری استان باید به نوعی در نمایشگاه نمایش داده شود که سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب کند و ما بتوانیم این بسته های سرمایه گذاری را به خوبی جذب کنیم.

گویلیان ایجاد مانور در حوزه های گردشگری و فرهنگی استان را مهم دانست و تصریح کرد: اولویت کردستان در این نمایشگاه معرفی شهر خلاق موسیقی و ظرفیت های غنی منطقه و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ظرفیت های هورامان و شهر خلاق موسیقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری

نمایش ظرفیت های هورامان و شهر خلاق موسیقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری