مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:302021-02-12بين الملل

کودکان زیر 5 سال یمنی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو رژیم سعودی با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلافی از شش سال قبل به بهانه حمایت از دولت مستعفی و فراری عبد ربه منصورهادی از زمین و دریا وهوا یمن را آماج حملات خود قرار داده است که براساس اعلام سازمان ملل .

- برخی سازمان های وابسته به سازمان ملل متحد روز جمعه با صدور بیانیه ای مشترک هشدار دادند که نیمی از کودکان زیر 5 سال یمنی در سال 2021 از سوء تغذیه رنج می برند و صد ها هزار تن از آن ها به علت کمبود کمک های بشردوستانه با مرگ دست وپنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو رژیم سعودی با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلافی از شش سال قبل به بهانه حمایت از دولت مستعفی و فراری عبد ربه منصورهادی از زمین و دریا وهوا یمن را آماج حملات خود قرار داده است که براساس اعلام سازمان ملل این جنگ ویرانگرو درگیری های داخلی تاکنون به کشته شدن ده ها هزار تن، آوارگی میلیون ها یمنی و گسترش قحطی و گرسنگی در این کشور فقیر شده است.

سازمان غذا و کشاورزی وابسته به سازمان ملل متحد (فائو)، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، برنامه جهانی غذا و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده اند که سوء تغذیه شدید نیمی از کودکان زیر پنج سال را در یمن در سال 2021 تهدید می کند و این آمار تقریباً 2، 3 میلیون کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان زیر 5 سال یمنی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند

کودکان زیر 5 سال یمنی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند