مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-12حوادث

سقوط دو جوان از کوه سرخ در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از سقوط دو جوان 20 و 33 ساله شیرازی بر اثر بی احتیاطی از منطقه کوهستانی کوه سرخ و راهی شدن آنها به بیمارستان خبر داد.

محمدهادی قانع ظهر جمعه 24 بهمن با اعلام خبر فوق به خبرنگاران گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط دو مرد جوان از ارتفاعات کوه سرخ، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان ایستگاه شماره 22 آتش نشانی امروز 24 بهمن ماه ساعت 9:37 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

او در خصوص جزییات این حادثه عنوان کرد: دو جوان 20 و 33 ساله در هنگام کوهپیمایی به علت عدم آشنایی به محل، فنون کوهپیمایی و نداشتن تجهیزات مناسب از ارتفاع 30 متری به درون یکی از دره های کوه سرخ سقوط کرده و ازقسمت کمر، پا و سر دچارآسیب دیدگی شدید شده و قادر به حرکت نبودند.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات طی مسافت زیادی به صورت پیاده بعد از یک ساعت خود را به محل اعلام شده رسانده، اقدام به فیکس کردن مصدومان بر روی برانکارد کردند و با رعایت تمام نکات ایمنی هر دو نفر را به سمت مسیر اصلی آورده و تحویل عوامل اورژانس برای انتقال از طریق بالگرد با توجه به مصدومیت شدید به مراکز درمانی دادند.

به گفته او، تیم تخصصی کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز با سه ساعت کوهپیمایی از مسیرهای صعب العبور، مصدومان را با احتیاط کامل به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دو جوان از کوه سرخ در شیراز

سقوط دو جوان از کوه سرخ در شیراز