مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-12ورزشي

ایران باید تلاش کند قطب اصلی فوتوالی آسیا شود


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با اشاره به برنامه این فدراسیون برای برگزاری لیگ فوتوالی از سال 1400، گفت: باید تلاش کنیم با برگزاری لیگ و اخذ میزبانی مسابقات رسمی بین المللی و شرکت در این مسابقات بتوانیم در آسیا قطب اصلی فوتوالی باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با اشاره به برنامه این فدراسیون برای برگزاری لیگ فوتوالی از سال 1400، گفت: باید تلاش کنیم با برگزاری لیگ و اخذ میزبانی مسابقات رسمی بین المللی و شرکت در این مسابقات بتوانیم در آسیا قطب اصلی فوتوالی باشیم.

محمدتقی امیری خراسانی در حاشیه مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که امروز (24 بهمن ماه)در اهواز به پایان رسید، اظهارکرد: فوتوالی یکی از رشته های ورزشی جذاب ساحلی و با ماهیت گردشگری ورزشی است.

فوتوالی یکی از پتانسیل های خوب ورزش ساحلی است که می تواند آینده درخشانی داشته باشد و در آینده نه چندان دور نیز مطمئنا در بازی های ساحلی جهانی و آسیایی و ان شاءالله در المپیک شاهد حضور این رشته خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: از چند سال گذشته بحث استعدادیابی و توسعه فوتوالی در استان ها اتفاق افتاده است و ترویج فوتوالی در تمام استان ها از برنامه های فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران باید تلاش کند قطب اصلی فوتوالی آسیا شود

ایران باید تلاش کند قطب اصلی فوتوالی آسیا شود