مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-12اقتصادي

انتقال سیمان تولیدی بوشهر به خارج از استان


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نظارت جدی در توزیع سیمان در استان صورت نمی گیرد و براساس گزارش های مردمی سیمان تولیدی در استان به خارج از استان منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری اظهار داشت: با وجودی که جلوی صادرات سیمان استان بوشهر گرفته شده ولی کمبود سیمان در استان مشهود و گلایه های مردم را در پی داشته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات تولید سیمان در استان به خاطر کمبود برق و استفاده از مازوت و گازوییل است که در کاهش میزان تولید و افزایش قیمت ها اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین نیاز مردم استان و جلوگیری از افزایش قیمت سیمان در بازار عنوان کرد: برخی گزارش ها نیز حاکی از این است که کلینکر از استان خارج و در جای دیگری تبدیل به سیمان می شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که نیاز مردم استان به طور کامل تأمین نشود مسئولین استان باید با پایش و نظارت مستمر در مبادی و گلوگاه ها، جلوی صادرات و انتقال سیمان از استان را بگیرند.

جمیری گفت: از مسئولین سازمان صمت استان خواسته ایم با نظارت جدی بر توزیع، با کسانی که سیمان را احتکار می کنند تا گران تر بفروشند برخورد کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سیمان تولیدی بوشهر به خارج از استان

انتقال سیمان تولیدی بوشهر به خارج از استان