مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-12سياسي

فکری به حال قتلگاه تنگ چویل کنید/مسیر دیشموک - خوزستان نیازمند بازنگری و تغییر


جاده تنگ چویل که از نظر مردم به قتلگاه معروف است و مردم این منطقه هرچند باری شاهد از دست دادن عزیزانشان در این جاده هستند می طلبد مسوولان توجه ویژه ای به رفع مشکل جاده تنگ چویل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه امروز بیست و چهارم بهمن ماه ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: در منطقه ما خمس و زکات پرداخت نمی گردد و برخی های قساوت قلب دارند.

وی در ادامه افزود: افراد باید به دادن صدقه و انجام کار خیر عادت کنند و در وقف کردن از همدیگر پیشی بگیرند و با قرآن مانوس شوند.

راوند گفت: متاسفانه در شهر دیشموک با توجه به اینکه 8 سال از برگزاری نماز جمعه در این شهر می گذرد هنوز هنگام نماز جمعه مغازه های دیشموک باز هستند و همه ما باید امر به معروف و نهی از منکر را در خصوص فرهنگ سازی بسته شدن مغازه ها در دیشموک در هنگام نماز جمعه در روز جمعه با توجه به اینکه وظیفه همه ما ست اجرایی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای فضا هوای پدافند در روز یکشبنه 19 بهمن ماه عنوان کرد: ناکامی آمریکا در مقابل ایران ریشه ناکامی ها را خطای محاسباتی آمریکا دانست.

راوند گفت: حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری باعث ناکامی آمریکا و همچنین خطای محاسباتی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری به حال قتلگاه تنگ چویل کنید/مسیر دیشموک - خوزستان نیازمند بازنگری و تغییر

فکری به حال قتلگاه تنگ چویل کنید/مسیر دیشموک - خوزستان نیازمند بازنگری و تغییر