مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-12سياسي

دشمن با استفاده از عوامل نفوذی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است


دشمنان با استفاده از عوامل نفوذی همیشه بذر ناامیدی می پاشد و اخبار فریبنده منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته بیان داشت: همه شما را به رعایت تقوایی الهی دعوت می کنم زیرا تقوا اثرات مثبتی در زندگی فردی و اجتماعی انسان می گذارد و جامعه را به سمت سعادت و رستگاری سوق می دهد.

وی با اشاره به اینکه تقوا یعنی پرهیز و دوری از هر چیزی که موجب آسیب زدن به انسان می شود، افزود: گناه باعث گرفتاری انسان و در نهایت گرفتاری جامعه خواهد شد به همین دلیل در قرآن در خصوص رعایت تقوا بسیار تاکید شده است چرا که تقوا سبب از بین رفتن گناهان فرد و جامعه خواهد شد.

خطیب جمعه کرمان گفت: اگر جامعه ای به بی تقوایی گرفتار شود دیگر آن جامعه خوب نخواهد شد اما اگر همه در مقابل گناه ایستادگی کنیم جامعه ای سالم خواهیم داشت.

وی در خطبه دوم با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) یادآور شد: از عموم مردم به خاطر شرکت در مراسم باشکوه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی خودرویی تشکر می کنم.

عرب پور ابراز داشت: انقلاب ما با وجود تمام توطئه ها و دشمنی ها، وارد چهل و سومین سال خود شده و نکته اینجاست که پیروزی سخت اما حفظ آن سخت تر می باشد چرا که دشمن مثل روزهای اول پیروزی شکوهمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با استفاده از عوامل نفوذی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است

دشمن با استفاده از عوامل نفوذی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است