مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-12سياسي

مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند/ قدردانی از برکات انقلاب


نماینده ولی فقیه در استان سمنان انتخاب مردم را در سرنوشت جامعه بسیار موثر دانست و گفت: می بایست با آگاهی، در انتخابات پیش رو، فردی را انتخاب کنیم که جوان، - مومن و انقلابی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، با بیان اینکه مردم باید در انتخابات پیش رو، به صورت آگاهانه انتخاب کنند، بیان کرد: انقلاب اسلامی به ما این فرصت را داده که بتوانیم سرنوشت خودمان را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه دخالت مردم در سرنوشت یکی از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: باید قدردان برکات انقلاب اسلامی باشیم و با انتخابی از روی آگاهی به مسائل نگاه کنیم همچنین نباید دین خود را خدایی ناکرده برای دنیای دیگران خرج کنیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتخاب از روی آگاهی، انتخابی درست است، تاکید کرد: باید کسی انتخاب شود که جوان، مؤمن و انقلابی باشد، هر چند انتخاب بر عهده مردم است.

آیت الله شاهچراغی به 22 بهمن و راهپیمایی خودرویی این روز نیز اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران اسلامی بارها در این چهار دهه نشان داده اند که اهل استقامت بوده و پشتیبان نظام و انقلاب شأن هستند و در یوم الله 22 بهمن امسال هم با تمام محدودیت ها بازهم صحنه های زیبایی از حضور را آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند/ قدردانی از برکات انقلاب

مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند/ قدردانی از برکات انقلاب