مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-12بين الملل

وزارت خارجه عراق سفیر انگلیس در بغداد را احضار کند


«کاطع الرکابی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وزارت خارجه این کشور خواست که سفیر انگلیس در بغداد را به خاطر اظهارات مداخله جویانه اش درخصوص عراق احضار کند.

- کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وزارت خارجه این کشور خواست که سفیر انگلیس در بغداد را به خاطر اظهارات مداخله جویانه اش درخصوص عراق احضار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان در سخنانی به اظهارات اخیر استفان هیکی سفیر انگلیس در بغداد واکنش نشان داد.

سفیر انگلیس در بغداد اخیرا اعلام کرده بود که عراق پیش یا پس از انتخابات پارلمانی خود دچار درگیری مسلحانه خواهد شد.

این اولین باری نیست که سفیر انگلیس در بغداد در امور داخلی این کشور مداخله می کند و وی چندی پیش نیز اظهارات مداخله آمیزی در ارتباط با اوضاع داخلی عراق و همسایگانش مطرح کرده بود.

الرکابی با بیان اینکه سخنان سفیر انگلیس غیر مسئولانه است، گفت: ما از این اظهارنظر تعجب می کنیم به ویژه اینکه چنین سخنانی دور از واقعیت است و عراق مرحله کشمکش ها و درگیری های داخلی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: از وزارت خارجه عراق خواسته می شود که سفیر انگلیس را احضار کند تا درباره سخنانش درخصوص درگیری مسلحانه در عراق توضیح دهد و بگوید که آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه عراق سفیر انگلیس در بغداد را احضار کند

وزارت خارجه عراق سفیر انگلیس در بغداد را احضار کند