مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-12ورزشي

رییس فدراسیون ورزش روستایی: فوتوالی یک ورزش جذاب ساحلی با ماهیت گردشگری ورزشی است


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در فینال مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که در اهواز برگزار شد، از برگزاری لیگ این رشته در سال آینده خبر داد.

- رییس فدراسیون ورزش روستایی: فوتوالی یک ورزش جذاب ساحلی با ماهیت گردشگری ورزشی است رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در فینال مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که در اهواز برگزار شد، از برگزاری لیگ این رشته در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین دوره مسابقات فوتوالی جام ستارگان ایران به میزبانی استان خوزستان با قهرمانی تیم گلساپوش یزد به پایان رسید، صدرشیمی نایب قهرمان شد و تیم هیات خراسان شمالی نیز بر روی سکوی سومی ایستاد.

محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی درباره برگزاری این مسابقات اظهار کرد: فوتوالی یک رشته ورزشی جذاب است که قطعا آینده روشنی دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد حضور این ورزش درمسابقات آسیایی و المپیک باشیم.

وی ادامه داد: این ورزش ساحلی جدای از ماهیت ورزشی، ماهیت گردشگری هم دارد و می تواند در قالب گردشگری ورزشی هم فعالیت کند.

رییس فدراسیون تصریح کرد: از چند سال قبل بحث استعدادیابی و گسترش این ورزش در برخی استان ها اتفاق افتاده که در تلاشیم تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم درکل کشور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون ورزش روستایی: فوتوالی یک ورزش جذاب ساحلی با ماهیت گردشگری ورزشی است

رییس فدراسیون ورزش روستایی: فوتوالی یک ورزش جذاب ساحلی با ماهیت گردشگری ورزشی است