مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-12سياسي

نگاه افراطی به غرب باعث فرصت سوزی می شود


نگاه افراطی به غرب باعث فرصت سوزی های فراوانی می شود که تجربه تلخ ایران در برجام و بدعهدی های فراوان اروپا و آمریکا در هفت سال اخیر نمونه بسیار خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به مصادف شدن ماه پایانی اسفند با ماه رجب اظهار کرد: این همزمانی زمینه و مقدمه بسیار مناسبی برای تحویل حال محسوب می شود.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه ماه رجب از ارزش و ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند و  نشان دادند که همچون 42 سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

امام جمعه قیدار تاکید کرد: مردم ایران بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ثابت کردند که به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار بوده و در برابر تهدیدات دشمنان هراسی ندارند.

وی سیاست قطعی ایران درباره برجام و تحریم ها را رهنمودهای مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در این مورد، سخنان معظم له است که از هر جهت روشن و قاطع بود و هیچ گونه ابهام و  ایهام نداشت تا نیاز به تفسیر داشته باشد لذا هیچ کس حق برداشت شخصی و تفسیر به رای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه افراطی به غرب باعث فرصت سوزی می شود

نگاه افراطی به غرب باعث فرصت سوزی می شود