مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-12سياسي

اگر ترامپ را محکوم نکنید، دوباره دستور شورش می دهد


دادستان های استیضاح دوم «دونالد ترامپ» در پایان جلسه سوم سنا هشدار دادند در صورتی که رییس جمهور سابق آمریکا محاکمه نشود، مجددا دستور شورش صادر می کند.

- دادستان های استیضاح دوم دونالد ترامپ در پایان جلسه سوم سنا هشدار دادند در صورتی که رییس جمهور سابق آمریکا محاکمه نشود، مجددا دستور شورش صادر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، روز سوم دادگاه استیضاح دونالد ترامپ در مجلس سنا آمریکا با جمع بندی نمایندگان دموکراتی که در نقش دادستان حضور یافته اند به پایان رسید و آنها هشدار دادند که چنانچه دونالد ترامپ به علت یورش 6 ژانویه به کنگره محکوم نشود، در انتخابات بعدی ریاست جمهوری - 2024 - در صورت نامزد شدن فرصت خواهد یافت که اگر شکست خورد، دوباره هوادارانش را علیه نتایج انتخابات و کنگره بشوراند.

9 نماینده دموکرات که تحت مدیریت جیمی رسکین نماینده ایالت مریلند از ظهر سه شنبه گذشته ادله و شکواییه خود را برای 100 سناتور مجلس سنا ایراد می کردند، عصر پنجشنبه، مباحث خود را به پایان بردند تا از ظهر امروز، جمعه، وکلای ترامپ دفاعیات خود را آغاز کنند.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا، متهم است که با طرح ادعای تقلب در انتخابات نوامبر سال گذشته و اصرار بر آن بدون ارایه شواهد محکمه پسند، هواداران خود را علیه مسئولان انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ترامپ را محکوم نکنید، دوباره دستور شورش می دهد

اگر ترامپ را محکوم نکنید، دوباره دستور شورش می دهد