مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-12ورزشي

پاسخ کمیته انتخابات فوتبال به تناقض در لیست نامزدها؛ اشتباه شد!


این توضیحات نمی تواند اهمال و اشتباه فدراسیون در نشر چنین سند مهمی را توجیه کند و نشانگر ضعف شدید در بخش اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال است که همچنان در اختیار یکی از مهره های بسیار نزدیک مهدی تاج قرار دارد - هشتمین اطلاعیه کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال منتشر شد که در آن سعی کرده است شائبه های پیش آمده در انتشار دو لیست متفاوت در سایت فدراسیون فوتبال و رسانه ها را برطرف نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس، نکات ذیل به اطلاع عموم می رسد: 1- در بررسی های کمیته بدوی انتخابات، سابقه ورزشی آقای امین کریمیان مورد تایید قرار نگرفته بود، لکن بعد از اعتراض وی، کمیته استیناف سابقه ورزشی نامبرده را تایید کرد که در فهرست اولیه ذکر نگردیده بود و متعاقبا و بلافاصله در فهرست اصلاحی، نام وی درج گردید.

2- آقای رضا عبدی از حضور در انتخابات انصراف داده بود و نام وی به اشتباه در لیست اولیه درج شده بود که در لیست اصلاحی، نام ایشان حذف گردید.

3- در ردیف 54 فهرست ،نام آقای اکبر محمدی ارگی، به اشتباه ( احمد ) درج گردیده بود که متعاقبا و در لیست اصلاحی، تصحیح گردید.

به این ترتیب جایگزینی یک نفر به جای فردی که انصراف داده بود، دلیل تناقض در لیست های فدراسیون ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کمیته انتخابات فوتبال به تناقض در لیست نامزدها؛ اشتباه شد!

پاسخ کمیته انتخابات فوتبال به تناقض در لیست نامزدها؛ اشتباه شد!