مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-12اقتصادي

25 خانه ورزش روستایی در استان سمنان به بهره برداری می رسد


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان درباره مطالبه مردمی توسعه ورزش روستایی در سطح استان، گفت: تا پایان سال جاری، 25 خانه ورزش روستایی در استان به بهره برداری می رسد.

- مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره مطالبه ترویج ورزش روستایی و به خصوص نشاط اجتماعی به مثابه یکی از مطالبات مردمی در سطح روستاهای استان سمنان به خصوص بخش های کمتر توسعه یافته، بیان کرد :25 خانه ورزش روستایی به بهره برداری می رسد.

وی توسعه ورزش همگانی در مناطق روستایی را هدف ساخت این خانه های ورزش دانست و تصریح کرد: این زیرساخت ها در کنار اینکه مطالبات مردمی هستند، موجب افزایش پویایی، توسعه و کاهش مهاجرت به مناطق شهری و نشاط می شوند.

بهره برداری از 150 خانه ورزش روستایی معاون ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به سوالی با موضوع نحوه رسیدگی به مطالبه ورزشی مردم نواحی محروم روستایی استان، ادامه داد: تاکنون 150 خانه ورزشی در استان به بهره برداری رسیده و دهیاری ها برای اختصاص فضای مناسب در روستاها در راستای استفاده نوجوانان، جوانان و مخصوصاً بانوان از وسایل ورزشی همکاری خوبی با ورزش و جوانان داشته اند.

محمدی با بیان اینکه تاکنون در میامی 23، شاهرود 34، دامغان 33، مهدی شهر هفت، سمنان هفت، سرخه 11، آرادان 17 و گرمسار 16 خانه ورزش روستایی تجهیز و مورد بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 خانه ورزش روستایی در استان سمنان به بهره برداری می رسد

25 خانه ورزش روستایی در استان سمنان به بهره برداری می رسد