مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-12سياسي

مجلس از تقویت روابط راهبردی بین ایران و چین حمایت می کند


رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به لی جان شو رییس کمیته دائمی کنگره ملی و وانگ یانگ رییس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین گفت: مجلس از تقویت روابط راهبردی بین ایران و چین حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به لی جان شو رییس کمیته دائمی کنگره ملی و وانگ یانگ رییس مجلس مشورتی جمهوری خلق چین فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی را تبریک گفت.

براساس این گزارش، متن پیام های جداگانه وی به شرح ذیل است: جناب آقای لی جان شو رییس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین عالیجناب؛ صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی به جنابعالی و ملت جمهوری خلق چین ابراز می نمایم.

ضمن قدردانی از گفتگوهای سازنده و مؤثر فی مابین در نشست مجازی اخیر، مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می باشد تاکید نموده و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از تقویت روابط راهبردی بین ایران و چین حمایت می کند

مجلس از تقویت روابط راهبردی بین ایران و چین حمایت می کند