مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-12سياسي

ضرورت تقویت فرهنگ بسیج در جامعه


همرزم سردار شهید سلیمانی و یکی از فرماندهان جبهه مقاومت با اشاره به کارکردهای بسیج و ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی گفت: تقویت فرهنگ بسیج در جامعه اهمیت فراوانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز جمعه همایش توانمند سازی فرماندهان و شورای پایگاه های حوزه مقاومت بسیج 8 حضرت امام رضا (علیه السلام) با سخنرانی سردار نوعی اقدم و فرماندهان و شورای پایگاه در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

فرمانده جبهه مقاومت که در همایش توانمند سازی فرماندهان و شورای پایگاه ها سخن می گفت بر لزوم تقویت فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد.

سردار رحیم نوعی اقدم با اشاره به نقش بسیج در جامعه افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری بسیج باید در جامعه نقش ایفا کند.

وی افزود: امروزه که جامعه با ویروس منحوس کرونا درگیر است بسیج می تواند با اجرای کامل طرح شهید سلیمانی نقشی ویژه را در جامعه داشته باشد.

سردار نوعی اقدم بر تقویت شورای پایگاه تاکید و در ادامه گفت: حوزه باید با تلاش بیشتر در جهت توانمند سازی شورای پایگاه ها نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا پایگاه ها بتوانند در زمان اجرای برنامه با مشکل کمبود نفر مواجه نشوند و به یاد داشته باشیم که در زمان جنگ نیز این مساجد و پایگاه ها بودند که توانستند فرماندهانی نخبه را به جامعه معرفی کنند و پیروزی را بر جبهه اسلام بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت فرهنگ بسیج در جامعه

ضرورت تقویت فرهنگ بسیج در جامعه