مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-12بين الملل

رژیم صهیونیستی شروع به تغییر نام خیابان های شهر «الخلیل» کرده است


رژیم صهیونیستی در راستای توطئه الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی شروع به تغییر نام خیابان هایی از مرکز شهر الخلیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم اشغالگر قدس شروع به تغییر دادن نام خیابان هایی از شهر الخلیل کرده که در منطقه تحت کنترل این رژیم  قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، نام محله جابر واقع در قلب بخش قدیمی شهر الخلیل به محله های یهودی تغییر کرده است.

تیسیر ابوسنینه شهردار الخلیل با تاکید بر خطر این اقدام رژیم صهیونیستی گفت: تلاش های مستمر رژیم اشغالگر در یهودی سازی قلب شهر الخلیل را تقبیح می کنیم.

وی بر اهمیت حفظ اسامی عربی همه خیابان ها، محله ها و اماکن مقدسی که دال بر هویت عربی، اسلامی و فلسطین است، تاکید کرد و گفت: جامعه بین المللی و سازمان یونسکو برای  مقابله با تهاجم فرهنگی صهیونیست ها اقدام فوری کنند .

شهردار الخلیل توضیح داد که شهرداری الخلیل درخواستی را به دادگاه عالی اسراییل ارسال کرده است  تا تابلوهای نام های عربی خیابان را برگرداند و به این نام های تاریخی  که ریشه در تاریخ فلسطین دارد، تعرض نکند.

بخش قدیمی شهر الخلیل از سال 1967 میلادی تحت کنترل رژیم صهیونیستی است و قریب به 400 صهیونیست در شهرک های غیرقانونی ساخته شده در این شهر، ساکن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی شروع به تغییر نام خیابان های شهر «الخلیل» کرده است

رژیم صهیونیستی شروع به تغییر نام خیابان های شهر «الخلیل» کرده است