مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 23:452021-02-11بين الملل

انتقاد تروییکای اروپا از حمله حمله پهپادی ارتش یمن


سه کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک حمله ارتش یمن به آشیانه جنگنده های سعودی که در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی انجام شده را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ای شامگاه پنجشنبه حمله ارتش یمن به آشیانه جنگنده های سعودی در جنوب غرب عربستان را محکوم کرد.

رسانه های بین المللی گزارش داده اند سه کشور اروپایی در این بیانیه حمله انصارالله یمن به فردوگاه بین المللی ابها را نقض قوانین بین المللی توصیف کردند.

انگلیس، آلمان و فرانسه ضمن محکوم کردن این حمله پهپادی گفته اند تداوم حملات این چنینی و از جمله حملاتی که مناطق غیرنظامی را هدف قرار می دهند میزان جدی بودن خطرات ناشی از اشاعه پهپاد ها برای ثبات منطقه را نشان می دهند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن، عصر روز گذشته (چهارشنبه 22 بهمن ماه)، اعلام کرد که نیروی پهپادی ارتش یمن آشیانه جنگنده های سعودی در فردوگاه بین المللی ابها (جنوب غرب عربستان) را هدف قرار داده است.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن خاطرنشان کرده بود آشیانه جنگنده های سعودی در فرودگاه أب ها با چهار پهپاد از نوع صماد 3 و قاصف 2k هدف قرار گرفته و این برخورد دقیق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تروییکای اروپا از حمله حمله پهپادی ارتش یمن

انتقاد تروییکای اروپا از حمله حمله پهپادی ارتش یمن