مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 23:052021-02-11سياسي

آیت الله مصباح چهره اسلام ناب را به مردم نشان داد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله مصباح یزدی چهره اسلام زلال و ناب را در مبارزاتش به مردم ایران نشان می داد و این انسان، شجاع، زمان شناس و مرد میدان در صحنه های مختلف بود و همه زخم زبان ها را به جان خرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امشب در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: سخن گفتن درباره چنین شخصیتی که در راه انجام وظیفه، عمل به تکلیف الهی و خدمت به اسلام و قرآن و مکتب نورانی اهل بیت (ع) با اخلاص و ازخودگذشتگی و خستگی ناپذیری در حقیقت به انجام رسالت های بزرگ الهی پرداخته، کاری بس دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح یزدی، عالمی عامل و فقیهی بصیر و زمان شناس و حکیمی مجاهد و مسئولیت شناس و از پیشگامان نهضت اسلامی و از یاران و یاوران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و عضو مطرح مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین بود.

حسینی بوشهری تأکید کرد: بررسی ابعاد برجسته زندگی علمی و اخلاقی و خدمات مبارزاتی وی با توجه به محدودیت زمانی در سخنرانی امکان پذیر نیست.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: انسان در نظام خلقت دارای جایگاه بلند و رفیعی است و قرآن کریم از انسان به صورت ویژه تکریم، تمجید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مصباح چهره اسلام ناب را به مردم نشان داد

آیت الله مصباح چهره اسلام ناب را به مردم نشان داد