مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 21:502021-02-11ورزشي

یوروش شیران شهرداری همدان به صدر جدول


تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف میزبان تیم فوتبال آوالان کامیاران است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: تنور رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با گذشت هفته های ابتدایی داغ تر شده و حساسیت در این رقابت ها با گذشت هر هفته بیش از پیش می شود.

تیم های مدعی این رقابت ها کم کم رخ نمایی می کنند و تیمی که بتواند در همین هفته ها امتیازات لازم را کسب کند با خیال آسوده تری به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت.

تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف این مسابقات رقابت سنگینی برای صعود با تیم های مدعی امید گناوه، سپیدرود رشت، ملی حفاری، علم و ادب تبریز و ویستا توربین خواهد داشت.

البته باید گفت در این رقابت ها حریف آسانی وجود ندارد و هر یک از تیم های اسپاد تهران، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، فولاد نوین اهواز، نفت و گاز گچساران، محتشم تبریز و شهرداری بندرعباس نیز می توانند مدعی این گروه باشند.

در حال حاضر در جدول رده بندی گروه الف تیم ها فاصله بسیار اندکی با یکدیگر دارند و یک پیروزی یا تساوی می تواند جدول را دستخوش تغییرات زیادی کند.

تیم فوتبال امید گناه هم اکنون با 14 امتیاز در رتبه نخست جا خوش کرده است اما این تیم با تیم هشتم جدول آوالان کامیاران تنها 4 امتیاز تفاوت امتیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوروش شیران شهرداری همدان به صدر جدول

یوروش شیران شهرداری همدان به صدر جدول