مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 21:102021-02-11اقتصادي

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه اتوبان- تبریز- سهند


مخالف هرگونه توسعه بدون ایجاد زیرساخت های لازم در شهر سهند هستیم و باید شهرداری و شورای شهر نیز در این زمینه با نگرش تخصصی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرهای اسکو و سهند، با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در اسکو و شهر جدید سهند، خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر جدید سهند شد.

وی ادامه داد: ایجاد و احداث هرگونه پروژه جدید، باید پس از تکمیل پروژه های قبلی انجام شود وگرنه منابع مالی، دردی را دوا نکرده و باعث نیمه کاره ماندن اکثر پروژه های عمرانی می شود.

پورمحمدی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقرار واحدهای دانش بنیان و کاربری های تفریحی و اجتماعی در حاشیه بزرگراه تبریز- سهند، تأکید کرد: باید با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در این منطقه و سوءاستفاده های احتمالی برخورد شود.

وی افزود: شرکت عمران شهر جدید سهند باید به تمامی تعهدات خود در سهند عمل کرده و با همکاری دستگاه های دولتی، مشکلات فعلی در این منطقه را کاهش دهد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اسکو از جمله شهرستان های تاریخی و فرهنگی استان است که نقش مهی در حرکت پرشتاب استان به سمت توسعه دارد، افزود: باوجود تمام مشکلات، تعامل بسیار زرینه رود از مهم ترین موضوعاتی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه اتوبان- تبریز- سهند

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه اتوبان- تبریز- سهند