مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 20:202021-02-11سياسي

قول سردار دهقان در صورت رسیدن به ریاست جمهوری


سردار حسین دهقان وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص حضورش در انتخابات 1400 گفت: درصورتی که انتخاب شوم، به منزله حکمرانی حزبی نظامی بر ایران نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سردارحسین دهقان با اشاره به اینکه مدیر بسیاری از نهادهای اقتصادی بوده ام و رویکردهای هدفمندی دارم ، تصریح کرد: تمام ویژگی ها و محاسن یک نظامی را هم مانند دقت، وقت شناسی، مدیریت و کار تیمی دارم.

وی تاکید کرد: درصورتی که انتخاب شوم، به منزله حکمرانی حزبی نظامی بر ایران نخواهد بود.

سردارحسین دهقان وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می گوید که نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ایران نشانه ای از نظامی کردن امور جامعه ایران نیست،زیرا دوگول و آیزنهاور که همگی افسران پیشین نظامی بودند برای ریاست دولت های غیرنظامی انتخاب شده بودند.

سردار دهقان درگفت وگو با روزنامه گاردین که عصر پنجشنبه منتشر شد، با بیان اینکه فقط یک فرد نظامی نیستم ، دانشگاهی هستم و در مراکز غیر نظامی تدریس کرده ام ، افزود: در بسیاری از مسائل اجتماعی و سیاست خارجی مشاور بوده ام.

وی با اشاره به اینکه مدیر بسیاری از نهادهای اقتصادی بوده ام و رویکردهای هدفمندی دارم ، تصریح کرد: تمام ویژگی ها و محاسن یک نظامی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول سردار دهقان در صورت رسیدن به ریاست جمهوری

قول سردار دهقان در صورت رسیدن به ریاست جمهوری