مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 19:002021-02-11ورزشي

ظرفیت هایی در کنگان که باید به فرصت تبدیل شود


رییس شورای شهر کنگان با بیان اینکه کنگان به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی ایران سهم قابل توجهی در رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی دارد افزود: - طاها دشتی مطلق در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان، در خصوص علت نامگذاری هفته کنگان از تاریخ 24 تا 30 بهمن ماه اظهار داشت: برای بهتر دیده شدن کنگان و معرفی بیشتر این شهر بندری با توجه به پیشنهاد دوستان فعال فرهنگی با هماهنگی های صورت گرفته با مسؤولان شهرستان، روز شهادت شهید انقلاب سید حسن هاشمی آغاز هفته فرهنگی و در ادامه روز شهرستان شدن کنگان در 28 بهمن 58 برای این امر مناسب دیده شد.

رییس شورای شهر کنگان با بیان اینکه کنگان به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی ایران سهم قابل توجهی در رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی دارد افزود: به همین دلیل بنا شد که ظرفیت های مختلف دیگر در حوزه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و.

به دیگران در کشور عزیزمان ایران اسلامی و به سراسر دنیا معرفی شود که برخی از این ظرفیت ها -مفاخر، مشاهیر و بزرگان کنگان می باشد.

دشتی مطلق به دیگر ظرفیت های موجود در شهر کنگان اشاره کرد و گفت: ظرفیت های طبیعی و خدادادی مثل ساحل بکر و چشم نواز، چشمه بی بی حبش همچنین آیین ها و مراسمات مختلف بومی سنتی، بازار و مراکز خرید، مردم مهربان و مهمان نواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هایی در کنگان که باید به فرصت تبدیل شود

ظرفیت هایی در کنگان که باید به فرصت تبدیل شود