مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-11اقتصادي

سرانه ورزشی یک متری هر ایرانی در کشور/ افتتاح 20 هزار فضای ورزشی در دولت 11 و 12


با افتتاح 13 پروژه ورزشی در استان گلستان سرانه ورزشی در استان افزایش یافت و سرانه ورزشی هر ایرانی در کشور به یک متر مربع رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در سفر یک روزه جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های چمن مصنوعی آق قلا، علی آبادکتول، گالیکش، کلاله و اینچه برون و 12 خانه ورزش روستایی از جمله این پروژه ها است.

این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر 340 میلیارد ریال ساخته شده که امروز به بهره برداری رسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح این پروژه های در شهرستان آق قلا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال 224 پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری رسید.

جمشید قی زاده با اشاره به اینکه با این افتتاح پروژه ها، 502 هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی در کشور اضافه شد، گفت: بالغ بر 507 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر با افتتاح این پروژه های ورزشی شاهد افزایش سرانه ورزشی در استان گلستان خواهیم بود که این سرانه های ورزشی به 80 سانتی متر افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزیر ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر 2 هزار و 500 پروژه ورزشی نیم تمام در کشور وجود دارد و تعداد اماکن و فضاهای ورزشی در کشور در زمان فعالیت به کار دولت یازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی یک متری هر ایرانی در کشور/ افتتاح 20 هزار فضای ورزشی در دولت 11 و 12

سرانه ورزشی یک متری هر ایرانی در کشور/ افتتاح 20 هزار فضای ورزشی در دولت 11 و 12