مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-11حوادث

جانباختن راننده لودر در پی ریزش یک زیرگذر در دست ساخت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک راننده لودر در پی ریزش زیرگذر در دست ساخت خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت 14:29 دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه آوار در یک پروژه عمرانی در جاده قدیم کرج، بزرگراه فتح، ابتدای شهرک دانش خیابان دولایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود گفت: محل حادثه یک پروژه زیرگذر در دست تعریض بود که در بخشی از آن دیوار های بتنی تعبیه شده بود.

روز جاری یک دستگاه لودر مشغول به کار بوده که به یکباره بخش زیادی از دیواره های بتنی و حجم زیادی از خاک تخریب شده و با توجه به اینکه مسیر پروژه بوده این لودر و راننده محبوس می شوند.

ملکی ادامه داد: وضعیت عملیات بسیار پر ریسک بود و آتش نشانان با ملاحظات ایمنی و تدابیر عملیاتی پس از ایمن سازی های لازم عملیات را آغاز کردند.

وی گفت: هنگام تاریک شدن هوا خودرو های نورافشان آتش نشانی در محل حاضر شد و آتش نشانی شهر قدس هم در محل حضور داشتند که آتش نشانان پس از حدود شش یا هفت ساعت تلاش، راننده لود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختن راننده لودر در پی ریزش یک زیرگذر در دست ساخت

جانباختن راننده لودر در پی ریزش یک زیرگذر در دست ساخت