مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-11اقتصادي

تغییر قانون قیمت گذاری تضمینی محصولات استراتژیک


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه تنظیم بازار باید به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شود، گفت: در زمینه قیمت تضمینی محصولات استراتژیک قانون های گذشته به صورت کامل تغییر کرده و قانون جدید جایگزین آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از شهرستان آمل، جلال محمودزاده عصر امروز در بازدید از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران و شرکت نشست تصمیماتی، اظهار کرد: باید گام های بزرگی در زمینه تجارت برنج برداشته شود و این نیاز مهم می تواند بسیار در ارزآوری و صادرات برای کشور سودمند باشد.

وی با اشاره به وجود زیرساخت های لازم برای بالا بردن محصولات کشاورزی گفت: یکی از چالش ها در زمینه محصولات کشاورزی به ویژه برنج امر صادرات است.

نماینده مردم مهاباد و نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هیچ کشوری سراغ نداریم که به بهانه تنظیم بازار و برخی مشکلات در قیمت داخلی، جلوی صادرات محصولات کشاورزی به خارج مرز ها گرفته شود، باید بدانیم که مشتریان خارجی هیچ وقت منتظر نمی مانند تا پس از قطع صادرات، دوباره به این امر روی آوریم و صادرات آزاد شود.

این مسؤول بیان کرد: نباید در زمینه صادرات برنج بازار جهانی را از دست بدهیم، البته در بازار کشور روسیه، فقط 5 درصد در همه محصولات به عنوان صادرات سهم دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قانون قیمت گذاری تضمینی محصولات استراتژیک

تغییر قانون قیمت گذاری تضمینی محصولات استراتژیک