مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-11ورزشي

بازی خطرناک 2بازنشسته ردصلاحیتی انتخابات فوتبال


اخبار غیر رسمی درباره بازگشت غیرقانونی و خلاف مقررات حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان به انتخابات در حالی رقم می خورد که فدراسیون فوتبال سکوت عجیبی کرده و این ماجرا را بسیار مشکوک می کند - بیش از یک سال گذشته است؛ از روزهای بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال و از روزهایی که به دنبال خسارت سنگین قرارداد مارک ویلموتس به فوتبال ایران، مهدی تاج استعفا کرد تا حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال شود.

انتخابات فدراسیون فوتبال 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد تا فدراسیون فوتبال از این بلاتکلیفی خارج شود، اما گویا عده ای دست از بازی های خطرناک خود علیه فوتبال ایران بر نمی دارند.

مراحل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران پس از تایید اساسنامه از سوی فیفا طبق نقشه راه اعلامی انجام شده است.

طبق همین نقشه راه 11 بهمن ماه قرار بود نتایج بررسی تایید صلاحیت ها به نامزدها اعلام و در صورت اعتراض کمیته استیناف انتخابات به اعتراض ها رسیدگی کند.

19 بهمن ماه روز نهایی اعلام اسامی نامزدها بود که البته فدراسیون فوتبال با تاخیر و در بامداد روز 20 بهمن ماه اقدام به این کار کرد.

پس از اعلام نتایج و رد صلاحیت افرادی چون حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان از اعضای فعلی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال زمزمه هایی به گوش رسیده که آنها در تلاش برای حضور در انتخابات هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی خطرناک 2بازنشسته ردصلاحیتی انتخابات فوتبال

بازی خطرناک 2بازنشسته ردصلاحیتی انتخابات فوتبال