مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-11سياسي

توسل به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است


پای هر قضیه ای در این انقلاب تعدادی شهید جانفشانی کرده اند تا نهال انقلاب به اینجا برسد و هر زمانی که گره ای در انقلاب رخ داده این شهدا بودند که گره گشای مشکلات بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در مراسم رونمایی از کتاب آخر رفاقت ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این ایام تذکری به همگان است تا بدانند از سرمایه هایی که نظام ایجاد کرده باید برای ادامه راه انقلاب استفاده کرد.

شهردار قم با اشاره به آیه 146 سوره آل عمران و روشن کردن مسیر حرکت توسط قرآن برای رسیدن به اهداف نهایی در زمینه حرم دانستن ایران اسلامی را موردتوجه قرار داد و افزود: برای حفظ این حرم نیاز به مدافع است و باید همان راه شهدا را برای سرپا ماندن انقلاب و عبور از گردنه های سخت داشته باشیم.

شهردار قم با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: پیام ایثار و شهادت آزادی، فداکاری، استقلال، مبارزه با ظلم و عدالت است و این فرهنگ سبب دوری از سستی ها و دنیاپرستی می شود.

سقاییان نژاد برگزاری برنامه های فرهنگی و یادواره های مرتبط با شهدا را موردتوجه قرار داد و گفت: اینکه کتابی رونمایی می شود برای این بوده که ثمرات این شهدا در دنیا و آخرت به همگان برسد و ما در زمان گرفتاری ها هرگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است

توسل به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است