مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-11بين الملل

تصاویر جدیدی از یورش به کنگره آمریکا منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، وبگاه شبکه تلویزیونی یورونیوز امروز پنجشنبه در گزارشی مبسوط اعلام کرد که جلسه دوم استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در حالی در سنای این کشور برگزار شد که نمایندگان دموکرات تلاش کردند با پخش تصاویری از ناآرامی های 6 ژانویه، - بر اساس تصاویر جدیدی که در دومین روز از محاکمه ترامپ درباره یورش 6 ژانویه (17 دی ماه) به کنگره آمریکا منتشر شد، مایک پنس معاون رییس جمهور وقت آمریکا در آستانه اسارت قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، وبگاه شبکه تلویزیونی یورونیوز امروز پنجشنبه در گزارشی مبسوط اعلام کرد که جلسه دوم استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در حالی در سنای این کشور برگزار شد که نمایندگان دموکرات تلاش کردند با پخش تصاویری از ناآرامی های 6 ژانویه، سناتورهای جمهوری خواه را به رأی موافق به استیضاح مجاب کنند.

در این جلسه 3 ساعته تلاش استیضاح کنندگان عمدتاً بر این محور قرار داشت که مسئولیت خشونت های صورت گرفته در روز حمله به ساختمان کنگره را متوجه رییس جمهور وقت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، در یک فایل صوتی که از حوادث این روز در صحن سنای آمریکا پخش شد، صدای وحشت زده یک پلیس به گوش می رسید که در بی سیم درخواست کمک می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر جدیدی از یورش به کنگره آمریکا منتشر شد

تصاویر جدیدی از یورش به کنگره آمریکا منتشر شد