مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-11ورزشي

تیم «فوتبال افشید قم» در مصاف با «سپاهان اصفهان» گلباران شد


نماینده قم در لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور در گروه سوم در برابر «فولاد مبارکه سپاهان اصفهان» با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد.

- قم- نماینده قم در لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور در گروه سوم در برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم نوجوانان افشید قم در لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور و هفته دوم این رقابت ها، عصر پنجشنبه در ورزشگاه صفاییه اصفهان به مصاف نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت که در پایان با نتیجه عجیب و باورنکردنی 7 بر صفر مقابل این تیم شکست خورد.

شاگردان موسی محمدی در تیم افشید در گروه سوم لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور با تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان، مقاومت تهران و عقاب کرمانشاه همگروه هستند.

نماینده قم در هفته اول این رقابت ها استراحت داشته و این اولین دیدار این تیم در رقابت های لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور بود که با تلخی تمام برای بازیکنان و کادر فنی به پایان رسید.

لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور در 5 گروه و با حضور 30 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم «فوتبال افشید قم» در مصاف با «سپاهان اصفهان» گلباران شد

تیم «فوتبال افشید قم» در مصاف با «سپاهان اصفهان» گلباران شد