مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-11اقتصادي

باغ های خفر، قربانی ویلاساز های غیربومی


طی سال های اخیر عده ای برای گذران اوقات فراغت به سمت تخریب باغات و فضای سبز در نقاط مختلف استان روی آورده اند که شهرستان خفر نیز در این میان قربانی ویلاسازی توسط افراد غیربومی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، شاید بتوان جدی ترین موضوعی که باعث شناخته شدن شهرستان خفر در جوامع مختلف شده را سرسبزی و طراوت باغ ها و درختان این شهرستان دانست که اخیراً در نقاط مختلف شهرستان با بی مهری هایی رو به رو شده است.

شهر و روستاهای شهرستان خفر به واسطه شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و داشتن باغ های فراوان مکان مناسبی برای گذران تعطیلات است.

چند سالی است تعدادی از  مالکان با فروش باغ ها با قیمت مناسب به افراد غیربومی سبب شده اند که ساخت و ساز خانه های ویلایی در باغ ها رشد فزاینده ای پیدا کند و این امر باعث تخریب درختان و فضای سبز این شهرستان شود.

در این میان گذری در کوچه باغ های این شهرستان و گفتگو با شهروندان ماجرا را روشن تر می کند.

شهروندی با تاکید بر اهمیت فضای سبز و درختان در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: زنده ماندن و رونق نسبی طبیعت ما به باغ های سر سبز،نخلستا، درختان مرکبات و قنات های آن است ولی متاسفانه عده ای برای این که یکی دو روز از وقت خود را به راحتی بگذرانند فضای سبز را قربانی خود خواهی های خود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های خفر، قربانی ویلاساز های غیربومی

باغ های خفر، قربانی ویلاساز های غیربومی