مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-11ورزشي

امیری خراسانی: تربیت مربیان روستانشین یکی از اهداف مهم در آینده است


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: برای دانش افزایی مربیان روستانشین برنامه های مدونی داریم و این یکی از اهداف مهم فدراسیون در آینده است.

- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: برای دانش افزایی مربیان روستانشین برنامه های مدونی داریم و این یکی از اهداف مهم فدراسیون در آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در مجمع عمومی سالانه استان کرمان گفت: در شورای عالی وزارت ورزش و جوانان با حضور مسعود سلطانی فر، بحث خانه های ورزش روستایی مطرح شد که مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند که هر روستایی خانه ورزش روستایی ندارد، وزارت آموزش و پرورش پای کار است تا همه روستاها بتوانند از خانه ورزش برخوردار شوند.

او افزود: برای رشد ورزش روستایی و توسعه و گسترش ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی باید از تمام طرفیت ها از جمله پایگاه های بسیج عشایری و اقشار، سمن های جوانان، دهیاری ها و .

نهایت بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا المپیاد خانه های ورزش روستایی باشکوه هرچه تمام تر برگزار شود تا شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ورزشی روستاها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری خراسانی: تربیت مربیان روستانشین یکی از اهداف مهم در آینده است

امیری خراسانی: تربیت مربیان روستانشین یکی از اهداف مهم در آینده است