مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-11اقتصادي

افزایش تعداد مراکز بیماران خاص در کشور به هزار مورد


رییس مرکز بنیاد بیماری های خاص با اشاره به افزایش تعداد مراکز بیماران خاص از 182 مورد به هزار مورد، گفت: نهادهای مختلف در این مسیر کمک های زیادی به بنیاد کردند.

- فاطمه هاشمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مرکز بیماری های خاص در بجنورد با هدف از بین بردن دغدغه و ناراحتی این بیماران و همچنین متمرکز شدن مکان های مختلف درمانی مورد نیاز بیماران خاص، راه اندازی شده است.

رییس مرکز بنیاد بیماری های خاص ادامه داد: تجهیز، راه اندازی و ساخت این مرکز بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه داشته است؛ اکنون در انتظار خیرین هستیم که این مراکز را با خرید تجهیزات مورد نیاز تکمیل کنند.

وی افزود: رایگان شدن هزینه درمان بیماران خاص از سال 75 مطرح بوده و بنا بود هر سال یک بیماری خاص پوشش داده شود اما دولت ها در این زمینه کم کاری کردند و این اتفاق رخ نداده است.

هاشمی با اشاره به افزایش تعداد مراکز بیماران خاص از 182 مورد به هزار مورد، گفت: نهادهای مختلف در این مسیر کمک های زیادی کردند.

رییس مرکز بنیاد بیماری های خاص تصریح کرد: هزینه درمان بیماران خاص در این مراکز کاملاً رایگان است.

فاطمه هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر حضور فردی از بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال آینده گفت: فعلاً تصمیمی برای این مسئله گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مراکز بیماران خاص در کشور به هزار مورد

افزایش تعداد مراکز بیماران خاص در کشور به هزار مورد