مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-11اقتصادي

گلستان با تولید گندم باکیفیت نیازمند راه اندازی کارخانه صنعتی نان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به تولید باکیفیت محصول استراتژیک گندم در این استان گفت: نیاز است تا کارخانه صنعتی نان در استان گلستان راه اندازی شود.

- مختار مهاجر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان خصوص مهمترین پروژه های بخش کشاورزی که نیازمند توسعه صنایع تبدیلی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان گلستان در تولید گندم باکیفیت جزو استان های پیشتاز است نیاز داریم کارخانه صنعتی نان در گلستان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه ایجاد یک میلیون و 500 هزار تن ظرفیت صنایع تبدیلی در دستورکار است، تصریح کرد: مهمترین پروژه هایی که نیازمند توسعه صنایع تبدیلی است شامل فرآوری گیاهان دارویی، فرآوری و آبمیوه گیری از محصولات باغی، و صنایع مربوط به نان از جمله راه اندازی کارخانه صنعتی نان است.

*ضرورت ارتقاء سطح کیفی و تنوع کارخانجات لبنی در گلستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: یکی از اولویت های ما ایجاد صنایع ریسندگی در استان گلستان است، ارتقاء سطح کیفی و تنوع کارخانجات لبنی در استان را مدنظر داریم.

مهاجر با اشاره به اینکه عصاره گیری یکی از اولویت های استان با ایجاد صنایع تبدیلی است، گفت: صنایع بسته بندی زعفران، خشک کن ها، بهسازی شالیکوبی ها، بسته بندی و قطعه بندی گوشت، توسعه روغن کشی ها و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان با تولید گندم باکیفیت نیازمند راه اندازی کارخانه صنعتی نان است

گلستان با تولید گندم باکیفیت نیازمند راه اندازی کارخانه صنعتی نان است