مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-11پزشكي

15 درصد مردم بوشهر برای درمان به خارج از استان مراجعه می کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر تنها 12 تا 15 درصد مردم برای دریافت خدمات درمانی به خارج از استان بوشهر مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر اظهار داشت: از 6 هزار خدمتی که در حوزه درمان تعریف شده نزدیک به پنج هزار خدمت در استان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: درگذشته 45 درصد هم استانی ها برای درمان به خارج از استان مراجعه می کردند که این میزان در حال حاضر کاهش چشمگیر داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر عمده نیازهای چشم پزشکی استان بوشهر مرتفع می شود.

دکتر کشمیری افزود: این مرکز متعلق به سازمان فرهنگی ایثار بوده که زیرمجموعه بنیاد شهید است و مخاطبین خاص آن خانواده های ایثارگران بوده اند ولی با سرمایه گذاری هایی که دکتر احمدیزدان پناه انجام دادند این مرکز تلفیق شده و به کلینیک درمانی پیشرفته تبدیل شده است.

ضعیف بودن رشد بخش خصوصی در حوزه سلامت بوشهر وی با اشاره به اینکه رشد بخش خصوصی در حوزه سلامت بوشهر ضعیف است تصریح کرد: در سال آینده بخش رادیوتراپی بیمارستان خصوصی موجود در خیابان چمران آغاز به کارکرده و بیماران مبتلا به سرطان نیازمند به خروج از استان جهت درمان نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد مردم بوشهر برای درمان به خارج از استان مراجعه می کنند

15 درصد مردم بوشهر برای درمان به خارج از استان مراجعه می کنند