مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-11اقتصادي

تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امکانپذیر است؟


با توجه به شکل گیری ترفندهای مختلف در بازار فروش خودرو تشخیص اصالت و سلامت خودرو به یک امر دشوار و تخصصی تبدیل شده و به همین دلیل توصیه می شود مردم قبل از خرید خودرو به نقل قول های عوامانه و غیرکارشناسی توجه نکنند.

- حسین خسروانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش قیمت خودرو در سالهای اخیر طبیعی است که برخورد سطحی و دم دستی با موضوع کارشناسی خودرو و ارزیابی های قبل از خرید، زمینه ساز خسارات جبران ناپذیری است و در بسیاری از موارد مشاهده شده که برخی افراد به دلیل سهل انگاری در این زمینه یک خودرو تصادفی یا دارای نقص فنی و مدارک را تا چند برابر قیمت خریداری کرده و سرمایه خود را از دست داده اند.

  وی با بیان اینکه مجموعه اتوشناس یک راهکار اساسی برای جلوگیری از بروز این مشکلات در نظر گرفته است، افزود: این مجموعه با ارائه خدمات کارشناسی شسته رفته نظیر تشخیص رنگ شدگی، اصالت شاسی و موتور و کارشناسی فنی این امکان را برای خریداران خودرو فراهم کرده تا بتوانند تنها با پرداخت 100 هزار تومان نسب به تشخیص اصالت و سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

خسروانی با بیان اینکه اتوشناس به منظور ارائه این خدمت تضمین 100 درصدی جبران خسارت را در نظر گرفته است، افزود: در چنین شرایطی اگر خطایی در زمینه کارشناسی خودرو صورت بگیرد، اتوشناس کل خسارت وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امکانپذیر است؟

تشخیص اصالت و سلامت خودرو چگونه امکانپذیر است؟