مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:152021-02-11بين الملل

ارائه مدارک و شواهد درباره تحریک ترامپ به خشونت در جلسه محاکمه استیضاح او


قانونگذاران دموکرات روز چهارشنبه در دومین روز محاکمه استیضاح ترامپ، فیلم هایی بعضاً دیده نشده را نشان دادند تا به 100 سناتور که قاضی، هیئت منصفه و شاهدان این دادگاه تاریخی نیز هستند، - قانونگذاران دموکرات روز چهارشنبه در دومین روز محاکمه استیضاح ترامپ، فیلم هایی بعضاً دیده نشده را نشان دادند تا به 100 سناتور که قاضی، هیئت منصفه و شاهدان این دادگاه تاریخی نیز هستند، یادآوری کنند آنها خود به سختی از "بدترین فاجعه" فرار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نمایندگان دموکرات که در قالب دادستان های دادگاه استیضاح دونالد ترامپ ایفای نقش می کنند، در روز چهارشنبه 10 فوریه تصاویری را منتشر کردند تا خشونت بی سابقه حمله به ساختمان کنگره را نشان دهند،؛ خشونتی که در جریان آن پنج تن کشته شدند و موجب شد که دونالد ترامپ از روز سه شنبه در سنا به جرم تحریک به شورش محاکمه شود.

دموکرات های مجلس نمایندگان که مسؤول رسیدگی به اتهام علیه رییس جمهوری سابق هستند، حمله به کنگره را نیز در چارچوب برنامه های پس از انتخابات دونالد ترامپ قرار دادند که همواره از پذیرفتن شکست خود به جو بایدن سرباز می زد.

جِیمی رَسکین، از مدیران استیضاح از حزب دموکرات که نقش دادستان را ایفا می کند، گفت: رییس جمهوری ترامپ، همانطور که وکلای وی اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدارک و شواهد درباره تحریک ترامپ به خشونت در جلسه محاکمه استیضاح او

ارائه مدارک و شواهد درباره تحریک ترامپ به خشونت در جلسه محاکمه استیضاح او