مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-11فرهنگي

برگزاری متفاوت مراسم اسکار 2021


مسئولان اکادمی اسکار اعلام کردند که مراسم اعطای جوایز نود وسومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری اما در چندین مکان مختلف برگزار خواهد شد.

- مسئولان اکادمی اسکار اعلام کردند که مراسم اعطای جوایز نود وسومین دوره این رویداد سینمایی به صورت حضوری اما در چندین مکان مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، اولین جزییات درباره برگزاری مراسم اسکار 2021 که به دلیل همه گیری کرونا دو ماه به تعویق افتاده است؛ منتشر شد و بر این اساس این مراسم به صورت حضوری در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس و همچنین چندین مکان دیگر برگزار و پخش تلویزیونی خواهد شد.

آکادمی اسکار همچون دیگر گروه های هالیوودی امسال تغییراتی را بر خلاف روند معمول خود به سبب بحران جهانی کرونا اتخاذ کرده و با ایجاد تغییرات موقتی در قوانین خود، شرایط حضور آثار در شاخه های مختلف این جوایز را تسهیل کرده و حتی در شرایطی خاص فیلم هایی را واجد شرایط رقابت کرده که در سامانه های نمایش آنلاین اکران شده باشند.

سخنگوی آکادمی اسکار در بیانیه ای اعلام کرد: در این سال منحصر به فرد، آکادمی قصد دارد مراسم خود را به شیوه ای متفاوت از گذشته برگزار کند و در عین حال سلامت عموم و ایمنی تمام شرکت کنندگان را در اولویت قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری متفاوت مراسم اسکار 2021

برگزاری متفاوت مراسم اسکار 2021