مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-11سياسي

بازسازی 12 بیمارستان ارتش در کشور/3 بیمارستان از صفر ساخته می شود


فرمانده نیروی زمینی ارتش از بازسازی 12 بیمارستان ارتش در کشورخبر داد و گفت: سه بیمارستان از صفر ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر کیومرث حیدری ظهر امروز در آیین افتتاح طرح بازسازی بیمارستان 554 ارتش زنجان اظهار کرد: 56 بیمارستان زیر مجموعه نیروهای مسلح از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش فعالیت می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه 28 بیمارستان ارتش در کشور فعالیت می کند، بیان کرد: این تعداد شامل 50 درصد بیمارستان های نیروهای مسلح می شود.

وی با اشاره به اقدامات جهادی در حوزه پزشکی و بهداشتی عنوان کرد: دو طرح دارالشفا و حضرت زینب (س) در این نیرو اجرایی می شود.

امیر حیدری با اشاره به اینکه طرح حضرت زینب در سه مولفه و بعد اجرایی می شود، عنوان کرد: کهنه زدایی و نوسازی و بازسازی بیمارستان ها، بهبود تجهیزات پزشکی و تربیت نیروی انسانی از جمله بخش های این طرح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بازسازی 12 بیمارستان در حال انجام است، گفت: سه بیمارستان ارتش در ارومیه، شیراز و کرمان از صفر بازسازی می شود.

 70 درصدی تخت های بیمارستانی ارتش در پیک کرونا اشغال بود امیر حاتمی نیز در این جلسه اظهار کرد: در سال 1399 تحریم حداکثری و مسئله کرونا ایران را درگیر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 12 بیمارستان ارتش در کشور/3 بیمارستان از صفر ساخته می شود

بازسازی 12 بیمارستان ارتش در کشور/3 بیمارستان از صفر ساخته می شود