مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-11سياسي

56 بیمارستان تخصصی نیروهای مسلح در کشور فعال است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و ارتش، 56 بیمارستان تخصصی و غیره وجود دارد، - گفت: از این تعداد 28 بیمارستان متعلق به ارتش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرسرتیپ کیومرث حیدری ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح بخش های ICU و رادیولوژی بیمارستان ارتش زنجان که در محل تالار شقایق ارتش برگزار شد، گفت: در نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و ارتش، 56 بیمارستان تخصصی و غیره وجود دارد.

وی اظهار کرد: از این تعداد 28 بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است و در 28 بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش در یک جهادی به نام جهاد لیبک، نهضت ویژه ای از 28 طرح لبیک راه اندازی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از 28 طرح لبیک بیمارستان های نیروی زمینی ارتش دو طرح لبیک به نام های دارالشفا حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) مربوط به سامانه بهداشت و درمان است.

حیدری تاکید کرد: در طرح حضرت زینب (س) به بیمارستان ها در سه مولفه ورود پیدا می کند که در مولفه اول، کهنه زدایی که در قاموس نوسازی از صفر ساخته می شود.

وی گفت: مولفه دوم طرح حضرت زینب (س) بیمارستان های نیروی زمینی ارتش در رابطه با فراهم کردن آخرین تجهیزات بیمارستانی که توان خرید آن وجود دارد بوده و مولفه سوم نیز در رابطه با نیروی انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 بیمارستان تخصصی نیروهای مسلح در کشور فعال است

56 بیمارستان تخصصی نیروهای مسلح در کشور فعال است