مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-11اقتصادي

از سرگیری فعالیت مراکز گردشگری در نوروز


معاون گردشگری استان همدان با بیان اینکه فعالیت مراکز گردشگری در نوروز از سرگرفته می شود، گفت: درطی سال های اخیر استقبال برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری و تجهیزات افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری استان همدان با بیان اینکه فعالیت مراکز گردشگری در نوروز از سرگرفته می شود، گفت: درطی سال های اخیر استقبال برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری و تجهیزات افزایش پیدا کرده است.

علی خاکسار پنجشنبه 23 بهمن در آیین افتتاح سفره خانه سنتی نهاوند، با اشاره به اینکه در نوروز با آغاز فعالیت مجدد مراکز گردشگری امیدواریم بخشی از این ضررها جبران شود،افزود: در حال حاضر 12سفره خانه سنتی در استان همدان فعال است که با این افتتاح به 13مورد رسیده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال سه سفره خانه سنتی به افتتاح خواهد رسید، تصریح کرد: با افتتاح سه سفره خانه سنتی تا پایان سال تعداد سفره خانه سنتی استان به 16واحد خواهد رسید .

خاکسار با بیان اینکه سفره خانه ها بر اساس میانگین افزون بر 300میلیارد در گردشگری درآمدزایی دارند، افزود: سالانه یک ونیم میلیون گردشگر در استان همدان حضور پیدا می کنند.

در ادامه محسن جانجان رییس میراث فرهنگی نهاوند نیز گفت: دومین سفره خانه سنتی شهرستان نهاوند با هزینه سه میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و ایجاد اشتغال مستقیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت مراکز گردشگری در نوروز

از سرگیری فعالیت مراکز گردشگری در نوروز