مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-11سياسي

وحدت، ایمان و اطاعت از رهبری رمز بقاءانقلاب است


با تأکید بر این که وحدت، ایمان و اطاعت از رهبری رمز بقا انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از آسیب های بزرگ کشور و انقلاب جناح گرایی و سیاسی بازی است که توصیه می شود مسائل سیاسی را دنبال کنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، شب گذشته حجت الاسلام محمدحسین فلاح زاده در اختتامیه برنامه مجازی چله نشینی با شهدای ابرکوه ضمن قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری گفت: مردم فهیم ایران مسائل را خوب تشخیص می دهند و امسال هم با توجه به وضعیت خاص شیوع حمایت کردند.

لذا هیچ یک از این دو عامل به تنهایی نمی توانست این انقلاب را رقم بزند.

فلاح زاده با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام راحل، افزود: رمز پیروزی انقلاب ایمان، وحدت و رهبری بوده و رمز بقا آن نیز همین سه رکن اصلی است.

در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی کمبودهای بسیار در کشور وجود داشت؛ اما همه اقشار مختلف مردم برادرانه و با اعتقاد و ایمانی راسخ در زیر پرچم اسلام ایستادند و این انقلاب را به سرانجام رساندند.

وی تأکید کرد: بسیاری از کشورهای دنیا انقلاب کردند تا حکومت خود را تغییر دهند ولی به نتیجه مطلوب نهایی و استقلال نرسیدند و بارها اعتراف کردند که اگر رهبری مانند ایران داشتند، وضعشان این گونه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت، ایمان و اطاعت از رهبری رمز بقاءانقلاب است

وحدت، ایمان و اطاعت از رهبری رمز بقاءانقلاب است