مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-11ورزشي

آغاز عملیات اجرایی استادیوم 5000 نفری در اهر


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی استادیوم 5000 نفری اهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی استادیوم 5000 نفری اهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

احمد محرم زاده در جمع ورزشکاران شهرستان اهر، گفت: تکمیل و احداث پروژه استادیوم 5000 نفری این شهرستان یکی از مطالبات به حق مردم و خصوصا جوانان ورزشکار و قهرمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با وجود پیگیری ها و اقدامات انجام شده در چند سال گذشته، متاسفانه تاکنون احداث این پروژه مهم ورزشی شهرستان اهر با مشکلات زیادی روبه رو است که باید در حل این موضوع تصمیم جدی گرفته شود.

وی گفت: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیگیری و حل مشکلات فضا و امکانات ورزشی شهرستان های اهر و هریس داشتیم، قول مساعد دادن تا پایان دولت تدبیر و امید، این ورزشگاه، احداث و به بهره برداری خواهد رسید و این نویدی خوبی برای مردم و به خصوص جوانان ورزشکار اهری است.

محرم زاده افزود: جوانان اهر و هریس در بسیاری از عرصه های علمی و ورزشی دارای عناوین و رتبه های برتری کشوری هستند و این افتخاری برای منطقه است که باید قدر این جوانان نخبه و ورزشکار را بدانیم و در حل مشکلات آن ها اقدامات اساسی انجام دهیم، اولین ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی استادیوم 5000 نفری در اهر

آغاز عملیات اجرایی استادیوم 5000 نفری در اهر