مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-11بين الملل

تشکیک در گزارش سازمان ملل از دستگیری سرکرده القاعده


همزمان با انتشار ویدئویی از سرکرده سازمان تروریستی القاعده در یمن که سازمان ملل اخیرا از دستگیری او خبر داد، یک وبگاه متخصص در امور گروه های تندرو و دو مقام قبیله ای یمنی از احتمال اشتباه سازمان در دستگیری وی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه آمریکایی سایت و دو مقام قبیله ای یمنی، روز چهارشنبه، گزارش سازمان ملل مبنی بر دستگیری خالد باطرفی سرکرده سازمان تروریستی القاعده که اخیرا خبر بازداشت او را سازمان ملل اعلام کرد، زیر سؤال بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه ، به تازگی سازمان القاعده ویدئویی تحت عنوان آمریکا و تصاحب دردناک منتشر کرده است که در آن خالد باطرفی درباره یورش به کنگره آمریکا صحبت می کند؛ حمله ای که ماه گذشته میلادی رخ داد.

بر اساس این گزارش، سرکرده القاعده در این فیلم که مدت زمان آن 20 دقیقه و 22 ثانیه است، با اشاره به حمله به کنگره در ششم ماه ژانویه سال جاری می گوید: حادثه کنگره مشتی از یک خروار بود که به اذن خد [بلا] بر سر آنها خواهد آمد .

وبگاهِ سایت که متخصص در زیر نظر گرفتن وب سایت های وابسته به گروه های تندرو است، می گوید که با این ویدئو در گزارش سازمان ملل که دستگیری باطرفی را در اکتوبر گذشته در یمن اعلام کرد، تشکیک ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیک در گزارش سازمان ملل از دستگیری سرکرده القاعده

تشکیک در گزارش سازمان ملل از دستگیری سرکرده القاعده